BOOST JE BEDRIJF ONLINE
Leuke lay-out, je website, en die doordachte webshop staat er ook. Hiermee is de kous niet af.
Net als een fysieke winkel vraagt je online aanwezigheid op het web om een minimale inspanning op het vlak van digitale marketing.
Ondersteun je website en webshop met …
Sociale media
We zetten je socialemediakanalen op in je huisstijl en leggen de nodige links vanuit je website. Afhankelijk van je activiteit of product kiezen we voor de meest aangewezen kanalen: Facebook, Pinterest, Instagram, YouTube.
Je sociale media mogen daar niet staan te staan. Er moet leven in de brouwerij blijven. Als je dat wenst, beheren we ook de contentflow voor jou: we maken een tijdslijn op met een keurige spreiding van posts. Waar mogelijk spelen we in op de actualiteit (top topical).
Wil je bepaalde berichten of producten echt nog verder boosten? Dan maken we ook een plan voor je advertentiebeheer. We zetten je advertentieaccount op, plannen de advertenties en zorgen ook voor de follow-up, evaluatie en bijsturing.
E-mailcampagnes
E-mailings blijven het krachtigste instrument om je publiek te bereiken. Zorg ervoor dat je via je acties op de sociale media e-mailadressen inwint en laat vervolgens slimme e-mailings los op je doelpubliek. We helpen je graag met de planning van je e-mailflow, waarvoor we een doordachte tijdslijn opmaken.
We zetten je Mailchimpaccount voor je op en zorgen voor het hele beheer van je e-mailcampagnes: we laden je gebruikerslijsten op en zorgen voor de juiste segmentering, maken de nieuwsbrieftemplate op, koppelen de inschrijfformulieren aan je website en zorgen voor de versturing en opvolging van de klikresultaten.
SEO-optimalisatie
De websites die we zelf nieuw ontwikkelen, voldoen uiteraard aan alle SEO-normen zoals Google die ons voorschrijft. Vraag je je af of dat bij je bestaande website het geval is? Dan maken we graag een analyse van je website. Daarbij gaan we na of we de structuur en navigatie van je website kunnen optimaliseren en of we de teksten scherper kunnen stellen via een trefwoordenonderzoek.
Meten is weten: we bekijken of je website correct gekoppeld is aan Google Analytics en/of Google TagManager en we duiken dan ook geregeld in die resultaten om de verbeteringen te kunnen monitoren. Daarvan krijg je een volledig follow-uprapport.